Co lubią czytać piątoklasiści???????!

Niewielu z nas lubi czytać, ale żeby zaspokoić nasz głód czytelniczy musimy być odważni, pewni siebie i mieć nerwy ze stali. Niewielu z nas podejmuje się tego wyczynu. To naprawdę nie jest łatwe. Ja np. czytam Hobbita i Harrego Pottera. Wy nie musicie czytać tego co ja, ale bądźcie odważni poznać zaciekawienie i fascynację książek. Oczywiście nikogo nie zmuszam do czytania, ale uwieście mi, że nie jest to takie trudne. Aby was zachęcić do zagłębiania się w świat książek przygotowałem łatwy wierszyk:
„ Stasiek mówi: czytanie jest nudne smutne i męczące. Nie pojmuję tego, że jest fascynujące. Dużo wierszy, tekstów z milion, a inni na to co ja mówię: coś ty Stasiek czytanie to frajda. Spróbuj się zagłębić w świecie książek i poczuj ten świat. Posłuchawszy rady siadł na ławie i zaczął czytać. Czyta, czyta i nagle mówi to           nie jest takie złe.”                                 Więc widzicie rówieśnicy czytanie nie jest takie smutne!!!
http://pandoranoviembre.com/wp-content/uploads/2017/07/sciobv-174-06.jpg
Kuba Pulit 5A

Komentarze